nu funkar blogg.se äntligen !!

sorry om jag inte bloggat men har inte kunnat logga in på blogg.se på hela dan..provade imorse men det gick inte o provade senare men samma sak då..men nu kom jag äntligen in.....

vi gick upp 07:30...älskling alarm på mob ringde då...jag var så trött o yrvaken så jag trodde att det var min mob som lät så jag tryckte o greja innan jag kom på att det var kristoffers mob haha..somnade om på 2 röda sek...sen väckte älskling mig lite före 08 tiden...klev upp och duscha...klädde på mig o fixa mig..sen frulle...
och en liten stund efter det kom sotaren..eller det var 2 st som kom...en var nere i pannrummet o den andra på taket...sen kom den ena in o skulle upp på vinden...så efter typ 20 min var dom klara...
vid tio tiden åkte vi till banken...jag gick in på handelsbanken..hade nå fonder där..så jag bad som över föra pengarna till mitt konto på swedbank..så avsluta ja fondkontot vid handelsbanken....sen in på swedbank...fick ju mitt nya minuten kort här om dagen..så in o aktivera den o välja pinkod...ja sen for vi hem....älskling ringde tommy..så tommy kom hit o hjälpte kristoffer med en grej på balkongen...så han var här nån timma.....mamma skjusa hit susanna,jossan. och nova....
för mamma skulle ju iväg med anna o theo till fagersta...
jag o susanna,jossan,nova och kita gick till lekparken vid strandpromenaden...dom lekte för fulla muggar där =)
var där ett bra tag....så sa susanna att hon hade glass pengar till ungarna..så vi gick hem hit...jag hämta min plånbok o tog med shira..så både shira o kita o vi alla gick upp till kiosken...käka mjukglass...mums!!!

mamma o tommy kom förbi dit...för tommy skulle låna pengar av mig...så alla hoppa in i bilen så till minuten..tog ut pengar så skjusa han hem mig o hundarna...så for dom vidare....

ja det var min dag det :) har även hunnit med att sola lite...imorgon ska det regna..och på fredag...suuck...så jag har vart ute nästan precis hela dan....
kristoffer har grejat med balkongen hela dagen...så snart är det dax att lägga golv...woowoh =) sen är det inte så mkt kvar...häärligt !!!

ikväll ska vi se på nyaste wallander filmen som han tagit ner....

Nää bloggar senare igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0