mina töntiga hundar haha..

God morgon !

Idag är det onsdag...älskar onsdagar för att det innebär greys anatomy ikväll =) hehe...
vaknade när alarmet ringde vid 07:45..klev upp...tog in dom ny tvättade brallorna och la dom i tortummlaren för dom var lite blöta fortfarande...käkade frukost...duscha o fixa mig..klädde på mig och var nyss ut med hundarna i regnet...kita kissa bara för hon hatar regn haha..tönt kita =) men shira gjorde sitt minsann...hon brukar åxo vara fjantig när det regnar o så...men inte idag =)

om 20 minuter ska jag traska till busshålls platsen...blir nog att ta med vårat paraply..som jag hoppas är helt haha...bara för det så har det sluta att regna då..men lika bra att ta med den...

vid 11:00 är det josefins skolavslutning..

Nää vi hörs...

ha en bra dag så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0