Midsommardagen....11:03

Hej !!

har vart vaken några timmar redan ;) men har inte orkat blogga...
älskling hade gått upp typ sju idag =)  när jag vaknade så höll han på att sätta golv på altanen :) vaknade utav att kita låg brevid mig..skit nära typ 1mm ifrån mig haha...
klev upp och duscha,klädde på mig,käka frukost...tömt diskmaskinen...plockat o donat..lämnat ut sop-påsen osv..
mamma,pappa,jossan och hundarna (hugo & wilma) kom hit för ett tag sen...dom kika in golvet ...eller det är ju inte klart ännu,,så pappa la fast hugo o wilma ute vid äppel trädet... å vad dom skulle markera :) eftersom det lukta kita och shira =)
så dom var här en stund...sen skulle dom vidare till stugan för att klippa gräs där och så..sen åker dom hem...
tommy kom hit med doms gräsklippare så mamma o dom åkte sen åkte pappa o dom...tommy åkte efter dom till stugan för att lämna gräsklipparen till dom..kristoffer följde åxo med för att tommy o han ska till jobbet...för kristoffer ska låna en borr därifrån för att kunna borra i betongen här på balkongen....

molnigt men varmt ute !! solen tittar fram lite då & då.....

bebisen sparkar på där inne i magen :) på måndag ska jag till barnmorskan....få se om hjärtljudet ligger på samma som alla tidigare gånger :)

Nää bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0