Midsommardagen 14:47

Hej!

Vilken slö dag...känns som om det är söndag idag...har 0 energi kvar i kroppen...och jag har inte gjort ett skit idag..jo vattnat alla inne och ute blommor,tömt diskmaskinen,plockat och så! ändå är jag helt jävla galet slut och trött.....orkar knappt skriva just nu...
men min älskling är så duktig och pigg :) han håller på med altan golvet...inte så mycket kvar...han är så bäst min fina älskade pojkvänn!!!! =)
när vi var till v-ås här om dan för att köpa golvet så käka vi på donken så klart och älskling fick ett sånt där cocacola glas =) eller jag fick den :) men han beställde +meny till sig.. då fick man med ett glas...hur coola som helst ju =) dricker från den just nu...

satan vad ont jag har i ryggen :( fast jag som sagt knappt gjort nått idag.......nä det är inte lätt att heta mia alla gånger!!!


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0