mår mycket sämre :(

Hej !!

Fan vad dåligt jag mår :( känner mig mycket sämre nu...halsen gör ont och förskyld som bara den...och trött som en dåre...helt slut i kroppen.ögonen svider för att jag är så trött.så är mina ögon helt vattniga..ja jag mår skit rent ut sagt...hundhår och dammråttor finns lite här och där..men jag orkar verkligen inte städa..
svettas som en dåre med...hurra vilken bra dag....

vi var ialf till v-ås...besökte swedol,byggmax,chili,biltema,graven och hem !

älskling köpte sig en sån där grej till högtrycks tvätten från swedol...sen på byggmax köpte han mer trall (golv till altanen) eftersom det fattades lite...
så gick vi in på chili...köpte 2 solstolar..mamma du vet vilka jag menar :) såna som du åxo har kikat på...
sen gick jag in på biltema för att köpa gravljus......just ja så var vi till jula..tommy ringde oss och bad oss köpa en gräsklippare till han..(eller ja han ger ju pengar men att vi köper med en)

på vägen hem så stanna vi till vid graven...tände 4 gravljus och vattnade blommorna och så...nu har det pluttan det fint igen! vi var ju dit förra torsdagen...jag o älskling..vi köpte ju golvet då :)

ja väl hemma så gav ja hundarna mat...o ut med dom på gårn så dom fick pinka...

tommy ska komma förbi och hämta gräsklipparen om ett tag...nu ringde han att han kommer :)

orkar inte blogga mer just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0