måndag 22:25

Hej !

har fortfarande foglossningar...allt annat än skönt kan jag lova :(
gör svin ont verkligen..men inte när jag står tack och lov...men jag kan ju inte stå upp hela tiden..
om jag gått mycket under dagen så kan jag gå skit ont när jag står/går åxo...men just nu har jag galet ont när jag sitter och ligger ner,, och ska vända mig när jag ligger eller om jag ska ta mig upp ur ligg positionen...

älskling är ledig hela veckan !!! woohow! han har tagit ledigt hela veckan..häärligt....skönt att lägga sig sammtidigt som sin älskade :) annars så åker han till jobbet när jag lägger mig ju :)


käka precis 2 mackor...så jag klarar natten utan att hungra ihjäl haha...
ska lägga mig snart ...är bra trött...ska ju upp rätt tidigt imorgon så lika bra att lägga sig snart så man orkar kliva upp...
bebisen har sparkat och haft sig som bara den idag :) för en liten stund sen fick jag en riktig karate spark :) hehe..
älskade älskade bebis! vad jag längtar tills du kommer ut!!!!!!!!!!!

nej nu har jag för ont för att sitta kvar längre :(

bloggar imorgon när jag vaknat och så....

Ha en bra kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0