måndag 21:03

God kväll....

Helvete vad svettig jag är...har precis kvälls rastat alla hundar..så nu ligger alla och sover för natten....
var och borsta hästarna..smorde polas mule med helosan sol...o så smorde jag båda två med flugmedel...gud vad dom dumma bromsarna har bitit min pola :(
fast jag smörjer o smörjer så biter dom jävlarna ialf..varför finns dom överhuvud taget ?vad gör dom för nytta egentligen? ingening ...dom biter så det gör galet ont.....
helvete vad förkyld jag är fortfarande....när ska det gå över ?......

susanna fråga mig precis om vi skulle ta ett kvälls dopp i poolen innan vi lägger oss...tror fan att vi gör det..men uh vad kallt det kommer att kännas först =)

nu ska jag ta och ringa min älskling !!!!

Bloggar imorgon när jag vaknat och så....

Ha en svettig kväll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0