måndag 15:40 saknar min älskling !!!


Har precis badat med syster susanna....det var 22 grader varmt i poolen...hur skööönt som helst...men nu är jag lika varm som innan jag bada...suuck...att bära en bebis i magen är som att gå runt med en ugn i magen...varm hela jävla tiden....så är man ju extra varm som gravid...puh puh puh......
men bebisen verkade gilla kylan när jag bada..för h*n vart jätte lugn o stilla :) men nu när jag sitter här och skriver så är det full fart i magen igen =) hehe...

just ja när jag och susanna var i köping så var jag in på H&M och köpte 2 mamma linnen...ett svart och ett vitt !

jag blir galen på min förkyldning...orkar inte vara förkyld längre..det rinner o rinner...har vart förkyld i 1 vecka nu!!
älskling ringde lite före 15 tiden att han vaknat....eller han har legat o vridit o vänt på sig rätt länge...är galet varmt hemma sa han....saknar min babe <3 men imorgon kommer han hit när han vaknat och så....men sen åker han ju på kvällen för han jobbar natt ju...

Nää ska säga åt hundjävlarna (yngwe,lillu,fuij) att hålla käften...(dom skäller ute)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0