måndag 13:51...har en massa sammandragningar...


hej i värmen !!!

kom precis in ....gick en sväng med kita & shira..jag och dom höll på att dö av värmeslag...nu är wilma & hugo ute...shira och kita vart så flåsiga av promenaden så dom fick gå in o svalka sig lite...
förkyld som ett as fortfarande...hur länge ska det sitta i egentligen ?....
jag och susanna åkte till köping för nån timme sen...in på big inn o susanna köpte hårfärg från kicks..sen storhandla vi på ica där inne vid big inn....ja så åkte vi hem sen...prata med mamma för en timme sen typ och då hade dom inte så långt kvar...så dom kanske är framme nu eller snart ......
idag blir det nog bad för min del....

älskling sover än...han ringer när han vaknat...gud vad jag saknar min babe <3 min fina älskling !!!!!

har en massa sammandragningar ....flera flera gånger per dag,,,,även på nätterna...men det gör inte ont eller så...så det är bra =) bebisen sparkar/bufflar på nästan hela tiden i magen :) full rulle hela dagarna i magen :)
älskade knodd <3

Nää jag bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0