måndag 09:45

God morgon måndag !!

gud vad jag sprang på toa i natt...bebisen gillar att trycka mot min blåsa =)

Vaknade vid 08:30 när alarmet ringde..klev upp och ringde mamma..hon ska till tandläkaren vid halv tre eller vad hon sa..så jag duschade,klädde på mig,käka frukost och ut med hundarna....och nu sitter jag här...
så jag ska ta bussen hem till mamma..sen åker jag med henne när hon ska hit till tandläkaren så släpper hon av mig här hemma...
soligt och varmt ute..härligt !!!
nu är bebisen jätte vild i magen:) kommer nog bli en livlig en =)
igår kväll (som alltid) så när jag släckte och skulle sova ja då början h*n i magen för fulla muggar...trycker/sparkar och har sig :) hihi....

nää ska ta och kika lite till på nätet sen ska jag fixa mig innan jag drar till bussen !!!

Ha en bra dag i solen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0