mag bilder! då & nu =)


Hej igen !!!

Kolla igenom min mobil med bilder nyss..hitta en magbild som jag tog när jag vart på inskrivning hos barnmorskan först gången..och så tog jag två mag bilder idag så ni får se skillnad haha...det är en stooor skillnad =) man ser lite dåligt på första bilden..men tänk att jag vart så "smal" hahah...det minns jag inte =) hohoh!
alltså den första bilden är ju första magbilden..o dom två understa är från idag....
bloggar imorgon bitti igen...shit vad trött jag kommer vara imorn när alarmet ringer...ska upp vid nio tiden..så jag hinner med allt innan jag ska åka buss !!!!

Ha en bra kväll !






Kommentarer
Postat av: Amanda wallin

den bara växer och växer gumman :)

2009-06-06 @ 18:48:08
Postat av: Lindsey

så fort den vuxit då :) vil att min med ska vääääääxa :D

2009-06-07 @ 10:13:40
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0