lördag 09:43

God morgon...

Orkade inte blogga nå mer efter sista inlägget igår...vi kika på en film åxo..den var rolig och bra =)
så vi la oss vid 01:00 tiden typ...så vaknade jag vid 8 tiden imorse utav att jag var såå kissnödig..men låg kvar en stund..och klev upp halv nio...kissa o på med kläderna..gick ut med hundarna så dom fick göra sitt...sen in och duscha..då hade älskling klivit upp =)
klädde på mig och fixa mig....käkade frulle och nu sitter jag här...har på mig mina nya mamma byxor =)
ska fota dom med sen när bebis kläderna är torra o så sen..kanske blir det idag ?....få se =)
det torkar ju inte så bra nu när det är regnit och jävligt..men idag regnar det inte...tack gode gud för det :)
ska ta 10:25 bussen hem till mamma...så står dom där vid busshålls platsen o väntar på mig så far vi på en gång till v-ås...handla lite på ica maxi o sånt !! sen graven på väg hem...
ihh vad bebisen håller på i magen just nu =) trycker lite här och där som tusan =)
det putar ut bra mycket när den trycker utåt =) hehe...en cool syn...igår kväll när vi kika på tv så låg vi typ brevid varann jag och älskling..(vi får ju inte plats helt brevid varann nu när jag är så tjock haha) ialf så hade han handen på min mage..o bebisen buffla o tryckte på =)..men inte alls så mycket som den för annars..det är ju typiskt att bebisen lugnar ner sig när pappa känner på magen hehe..sen när han inte känner så är bebisen helt vild o tokig haha....

Nä bloggar senare !

har förbannat ont i min visdomstand...eller den har inte kommit upp helt ännu...gör sååå ont..kan knappt svälja för det är så svullet och gör ont....hmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0