Lilla pluttan (valpen) dog imorse :(

God morgon onsdag !
och onsdag innebär ju alltid greys anatomy ikväll...woohowo =)

vaknade vid 08:45 när alarmet ringde..klev upp och duscha...klädde på mig o föna håret och fixa mig...käka frukost sen...och prata med mamma i tele...bebisen (valpen) dog imorse :( den har vart sjuk till och från.men vetrinären skrev ut penicillin till den...och så vart den bättre..men igår vart den dålig igen..så vi gav penicillin till den..men så imorse skrev mamma ett mess att den dog imorse :( 
så som vi kämpat för den...usch :( ingen kul alls....pluttan !!!!

nää måste börja fixa mig för jag ska till bussen om 15 minuter typ..

Hörs!

Kommentarer
Postat av: sara skinnsberg

Nej men usch va tråkigt! Inte kul alls...

2009-06-04 @ 14:35:14
URL: http://lovewillkeepusalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0