lekparken imorgon med barnen...

God kväll....

23:09

helvete vad desperate slutade bra!!! herregud vad glad jag vart hehe..nu kan jag vara lugn tills i höst när det börjar igen hehe..
är en aning trött nu....vi ska lägga oss snart...för vi ska upp tidigt imorn bitti....för sotaren kommer mellan 08:00-11:00 så man vet inte om han kommer vid åtta..så vi ska upp lite innan det i fall om han skulle komma då...
för han ska komma in för han ska upp på vinden osv..för det är nått nytt dom börjat med...brandskyddskontroll eller vad det hette...
kommer vara döds trött imorn....men men...
sen vid halv två typ kommer mamma med nova ojossan hit..för anna o mamma och theo ska till fagersta imorn...så dom ska vara här under tiden..så jag tänkte att jag,jossan och nova och kita ska till lekparken :) nova pratar ofta om den när hon är här att hon vill dit =) så det tänkte jag göra imorn med kidsen =)

bloggar imorgon när jag vaknat och så !!!!

Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0