kommer jag få hjärtinfarkt ?

God kväll...

varmt som tusan fortfarande.....tog en kall dusch nyss...men det hjälpte för stunden......
älskling är iväg till affärn...han ska köpa hamburgare & tomat,lök osv osv...så det blir hamburgare med bröd..han ska grilla....sen ska han även grilla korv till sig  :)
har halsbränna..så jävla äckligt är det......har aldrig aldrig någonsin haft det förut..men nu när jag är på smällen ja då kommer allt möjligt !!

är så fruktansvärt trött...känns som om jag skulle kunna sova i en vecka i sträck.....

kommer bli en svettig vecka för min del...mamma och pappa o josefin o nova åker till finland imorgon....så då måste ja dit...se efter wilma,hugo,yngwe,lillu,fuij.......så dom blir borta till nästa helg!!!!
ska även ha dit mina dogs..så det blir tamme fan full fart från morgon till kväll kan ja lova....och älskling jobbar ju så det blir ap trist.....
o det ska bli dö varmt åxo..kommer säkert få hjärtinfarkt.....så hoppas verkligen att dom inte blir borta länge!!! annars tuppar jag av......

just ja måndag den 6:e ska jag till barnmorskan igen...nu är det täta kontroller....mot vad det vart förut :)
så jag går hos henne varannan vecka....för att dom ska se att allt är bra med bebisen o att den växer som den ska osv...

skriver senare igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0