kolla vad jag hållt igång hehe !

God kväll !!!!

på dan storstädade jag....
så jag :

* tog ut alla mattor på vädring
* dammsög
* skura
* dammtorka över allt
* vattna inne och ute blommorna
* starta tvättmaskinen
* hängde upp tvätten (bara massa handdukar)
* bytt plats på mattorna i sovrummet
* tog ut hundarna bäddar o skaka av alla täcken o filtar osv..så fick dom vara ute på vädring en stund
* städade badrummet

och lite smått & gott..men orkar inte skriva upp allt här haha...men som ni ser har jag legat i =) under tiden när jag grejat med allt detta så var älskling iväg o cyklade en tok lång runda med hundarna :) så jag var klar med allt när dom kom hem igen =)

sen på em åkte vi till min gudfar för att fixa en grej..så det vart en timma där typ....sen till affärn o inhandla grejer till tacos !
så vi laga mat när vi kom hem och så käka vi....gott gott !

imorgon ska jag ta 10:25 bussen hem till mamma ! för att kika igenom marknaden där vid dom typ...sen ska vi hem till min morbror i fagersta för att fira han för han fyller år imorn..så jag ska med dit !

Ja nu har ni fått mycket fakta om vad jag ska göra och har gjort ! hehe...

Skriver senare igen kanske! om inte så bloggar jag imorgon bitti när jag vaknat ! är helt slut efter storstädningen ..puuhh ! är extra jobbigt med en stor kagge haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0