känner mig som en ballong..

God kväll

21:15

Är så fruktansvärt trött....har sån huvudvärk för jag sov såå så dåligt i natt....
kroppen värker av trötthet.....känner mig mer död än levande just nu....men bebisen är ialf pigg och kry :) h*n sparkar på som vanligt hehe....hoppas att jag bli frisk snart...orkar inte vara sjuk :(
tar på krafterna så in i fan....så känner jag mig som en ballong...har så mycket vätska i kroppen nu i denna värme puuhh...
hoppas att jag kan ta sovmorgon imorgon...vore underbart....men det är ju så förbaskat varmt i sovrummet o så är jag sjuk ingen bra kombination...vi har pratat om att köpa en ac in till sovrummet..vore underbart!!!!

nä nu ska jag låta hundarna pinka på gårn sen ska jag lägga mer ner i soffan......
ska lägga mig direkt när älskling far till jobbet...för jag är döds trött...är ur funktion oxå...

bloggar imorgon när jag vaknat till liv...

Ha en bra fortsatt kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0