jävla foglossning!

Natta : ja det var värsta hysterin ju ! kom knappt fram ju...vi ångrade ganska snabbt att vi gick in där haha..men men !!!puss!

God kväll....


som jag trodde så har det kommit några regn skurar här...det är väl typiskt...

vi åkte ialf hem till mamma och pappa på dan...käka mat och satt och prata en massa...
sen vid tre tiden åkte pappa iväg...
jag gick ut och mocka..kristoffer och jossan spela/lekte med jossans kulor =)
regna mega mycket då..men sen vart det sol och fint..så höll det på ett tag..när jag mockat klart så ropa jag på pållarna som var läängst bort i hagen...så dom kom springandes i 200 blås haha...borsta o smorde dom och myspyste lite =)
Ja sen gick vi in en stund...prata och slappa...och sen for vi hemåt efter nån timma....

jag och älskling har suttit ute på altanen..och hundarna med =) eller vi har inga utemöbler ännu så älskling satt på fotöljen från vardagsrummet och jag och hundarna satt på en filt (eller snarare ett utav hundarnas täcken hehe)

nu lagar älskling mat !!
har såå ont i svanken nu :( minsta lilla jag "anstränger" mig så får jag så ont i fogarna...så kan man knappt gå för det gör så ont...ja livet är inte en dans på rosor inte !!!!

Bloggar senare igen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0