jag har världens bästa mormor !!!

Hej !!!

Tog ju 10:25 bussen hem till mamma...mami hämtade mig vid busshålls platsen..så hem till henne...väl där så käka vi mat...hundarna vart helt yber glada när jag kom hehe (alltså yngwe,fuij,lillu) sötisarna :)
la ut wilma och hugo...dom är ju alltid lika glada och se en =) pluttisarna <3
mockade o borsta och smorde pållarna...dom var åxo mysiga av sig..alla ville mysa idag med mig hehe =)
hästarna klia mig på ryggen och ville vara så nära som möjligt när jag mocka hehe...dom känner nog att jag har en bebis i magen så dom har blivit extra lugna o mysiga när jag är med dom..eftersom hundar märker om man är gravid så borde hästar åxo göra det..det tror jag !!!!

ja ialf så vid halv tre åkte ja,mamma,jossan till skbg..till tandläkaren...eller mamma skulle ju dit =)
tommy o barnen var på parkeringen i bilen..anna var in där någonstans så dom satt och vänta..så vi stog en stund och prata med tommy o barnen:) theo o nova var så glada så hihi...

efter att mamma var klar vid tandläkaren så åkte vi till affärn...fick två stora color (heter det så haha) alltså cola som man dricker haha...

sen skjusa mamma hem mig...väl hemma så sa älskling att avin till barnvagnen kommit..så vi åkte till ica och hämta ut den...han har monterat upp den..FAN vad snygg den är !! nu längtar man ju ihjäl sig..
går ju in i vecka 31 denna vecka så det går fan undan :) läääängtar massor !!
ialf så var vi upp till mormor&morfar innan vi åkte till affärn..lämna upp en grej vi lånat av dom.så mormor klappa mig på magen :) hon ser så framimot att jag ska bli mamma =)  sen så gav hon oss 1000kr ...bidrag till vagnen...åhh vad snäll hon är min mormor !!!! krama och tacka henne !!!! ...man vill ju knappt ta imot..men hon är en bestämd dam så det är bara tacka och ta i mot hehe....älskade mormor !!!!!!vad du är snäll !!!!

imorgon kommer mamma hit...hon ska till banken så hämtar hon upp mig....så vid nio tiden är hon här...så jag får väl kliva upp vid åtta snåret nångång (gääsp) =)

Nää men jag bloggar senare igen !!!!

Kommentarer
Postat av: sara skinnsberg

Gullig mormor!... va vart de för vagn då? De e ju skit kul med vagnar!!! Jag tror Sessan kanske haft ca 8st! hahaha

2009-06-08 @ 20:43:17
URL: http://lovewillkeepusalive.blogg.se/
Postat av: Nathalie

vilken snäll mormor du har :) hihi. inte äre billigt med vagn inte. usch. att det ska kosta så mycket .. 9 veckor kvar bara? :O :D vad fort det gått känns det som.. hihi.. Puss!

2009-06-10 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0