jag är rik!

Nathalie : ja min mormor är så gullig hon =) ja vi kika ju på en emmaljunga förut i en affär..dom skulle ha 7 tusen för den och så fick man inte ens med skötväska hhaha helt jävla sjukt ju ! och så hitta jag en splitt ny vagn för 3 tusen drygt..och skötväska ingick i priset!! och den är bra mycket snyggare än många andra vagnar jag tittat på..tror fan våran vagn är den snyggaste vagnen jag sett någonsin!!! vi är så fruktansvärt nöjda med vagnen !!!!! nu längtar man ihjäl sig =)
ja tänk bara 9 veckor kvar..går galet fort...men åh vad vi längtar!!!!! Puss!


God kväll!!!

tog ju 09:25 bussen hem till mamma! mamma och josefin hämtade mig från busshålls platsen...så hem till mami...
väl där så satt jag och häcka :) gosa lite med mammas små dogs :)
ut med wilma & hugo i regnet en sväng....sen åkte vi alla till heds skola...josefin sprang in till skolan..vi satt kvar i bilen en stund sen gick vi alla upp till kyrkan..klockan 11 så börja kyrk klockorna ringa..sen kom hela paraden från skolan och in till kyrkan...och så gick vi alla in och satte oss..lyssna när dom sjöng och hade sig !!! vart dryga timmen där..efter det ner till skolan..så såg kicki syn på mig..och krama mig ..var ju bra läänge sen vi sågs...så såg hon min jätte mage =)
men josefin har ju sagt till henne att jag väntar..kicki är en gamal fröken till mig..när jag var liten hade jag henne..o jossan har haft henne med ibland =)....

hem till mamma och fika lite efteråt..mockade o donade hos pållarna....jessica städade åt kaninerna...så nu har dom myspys =)

mamma skjusade hem mig sen..lämna av mig här hemma..så åkte jag och älskling till banken..tog ut allt jag hade på handelsbanken..o avslutade kontot där..sen in på swedbank...och öppna ett vanligt privat konto där..skaffa internetbanken o telefon banken...la in pengarna på kontot! igår kom ju skatte pengarna..o vad glad jag vart hehe..fick ju bra mycket =) inte för att skryta men hahaha...inte ofta jag har så mycket pengar :) hoho...

så imorgon ska jag ta en buss hem till mamma..så ska vi alla åka till köping..ska köpa kläder till våran knodd =) sen ska jag köpa en parfym..min är helt slut...

Nää får snart skrivkramp...skriver senare igen !!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja det är helt sjukt dyrt.. men bra att ni hittade en lite billigare :) ja er vagn är skit snygg, verkligen :D hihi kan tro att du längtar.. ska bli spännande å se hur er lilla knodd kommer bli att se ut :) sötast säkert! :D Puss!

2009-06-11 @ 10:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0