Godmorgon tisdag

God morgon....

Vaknade när alarmet ringde vid 07:30...satan vad segt det var att komma upp...trött som en tok....men kom upp ialf...klädde på mig och fixa mig..orkade inte duscha idag..var så trött haha...
käkade frukost....var nyss ut med hundarna...mamma ska åka halv nio hemifrån...sen upp till tommy och anna och barnen...
skjusa barnen till dagis..och sen skjusa susanna och anna till station där dom ska ta bussen till fagersta....
sen kommer mamma hit...för att kika in den snygga barnvagnen =) visst är den vacker???...jag älskar den....
imorgon har lillsyster josefin skolavslutning i skolan...så det ska jag se på =) tradition ju:)

jag och anna snacka lite om jag och hon och issa skulle ses på torsdag...har inte snackat mer med henne..få se om det blir nått...hoppas,hoppas!!!!!! =) vore kul och träffa mina pinglor igen !!!

Nää men ha en bra dag !!!

Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0