Godmorgon söndag...

God morgon .....

Vaknade vid halv tio tiden utav att blåsan höll på att sprängas..så tryckte bebisen på blåsan trodde fan att jag skulle kissa på mig haha...upp fort och pinka...sen käka frukost..älskling gick upp liiite före mig så han var ut med dogsen...
solen skiner o himlen är blå...härligt !!!ser ut att vara varmt ute....få se om värmen håller i sig nu då..eller hur det blir...blir säkert nån regnskur denna vecka annars vore det ju skit mysko....
idag börjar älskling vid 22:00...(annars börjar han ju 21:00 på söndagar) men det var nått med midsommar helgen så ialf han börjar tio ikväll !!!

ska duscha strax..orkade inte göra det direkt när jag klev upp...
trött var jag med..hade lätt kunnat sova längre...men nejdå varje morgon ska man vakna med yberfull blåsa så det gör ont typ....

Näää bloggar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0