God morgon fredag...

God morgon....

Vi vaknade 09:00...(hade lagt alarm på mobilen)....så vi inte skulle sova bort hela dagen :)
älskling klev upp och duscha först...sen gick han ut med hundarna..då duschade jag..klädde på mig o fixa mig..
så åt vi frukost....prata precis med mamma....och tommy ringde mig för en stund sen...och sa att vi ska hämta nova hemifrån...så vid 13 tiden hämta vi henne typ....och hämta jossan då med....
måste packa lite kläder och sånt..så jag klarar helgen :)
ska ta o hämta in tvätten utifrån strax....
men herregud vad förkyld jag är fortfarande...och hostig....
bebisen sparkar/bufflar på i magen som vanligt :) igår så greja h*n jätte mycket i magen :) så hela magen gunga/rörde sig =) vilken syn det var hehe....

Nää nu ska jag greja lite !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0