fredag 12:16

God dag !!!

Vaknade lite före 11 tiden..klev upp och ringde mamma och fråga vad hon var om hon var på g..hon satt uppe hos mormor och morfar o drack kaffe :) så hon skulle ringa när hon skulle komma..så jag gick ut med hundarna...när dom gjort sitt så hem igen..käka frukost...plocka ur rent ur diskmaskinen..la i skitig disk..sen för en liten stund sen ringde mamma att hon skulle åka från mormor & morfar..så jag gick ner till vägen och invänta henne...gav henne påsen hon skulle ha..så prata vi en stund..nova var med i bilen =) för mamma hämtade henne idag..så nova ska sova över hos mami o dom...
så jag prata lite med nova åxo =)
det kom några droppar regn när jag stog och vänta på mamma där ute...så det blir säkert regn idag med...suck !
idag ska vi en sväng till min gudfar...för att fixa en grej...älskling sover än..han bad mej väcka han vid 13 tiden...
sen ska jag stor städa hela huset =)

Nää bloggar senare igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0