för mycket sol idag..

God kväll !!

Vilken solig dag det har vart....helt galet varmt....men imorgon ska det regna hela dagen..men det behövs för det har ju vart soligt o galet varmt i flera dagar nu...sen ska det bli kallare ute såg jag på aftonbladet.se dom väder där...men jag klagar inte om det blir kallare haha....
men ialf så har jag suttit ute i solen här hemma flera timmar ! har blivit bra brun o röd :)
så sen ringde tommy på em och fråga om jag o kristoffer kunde komma dit..för han behövde hjälp av kristoffer för att montera upp sin pool han köpt..så vi åkte dit efter att vi käkat....satt ute där i flera timmar i solen med..känner nu att det vart en aning för mycket sol idag...men nu har jag fått bra mycket färg ialf hehe....
så det vart några timmar där...lekte med nova och theo :) vi hade med kita dit..shira fick stanna hemma..hon fick ett mumsigt hundben här hemma =) det vill hon mycket mer än att följa med hehe....
så kita gick runt på gårn o kika läget när vi greja där...nova vart glad när kita var med =)

ja sen åkte vi hem....jag käka mat o duscha sen..fan det gjorde ont o duscha för jag har blivit bränd i solen med...
nu sitter vi och kikar på sista avsnittet av färjan 2....

imorgon när älskling har vaknat så,så åker vi hem till mamma....för vid 18:00 ska mamma o susanna på ett möte...så jossan blir ju själv annars ...så vi ska dit o vara där medans dom är iväg...

Ja nää men jag bloggar senare ikväll !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0