dubbla avsnitt av desperate ikväll !!!

Hej !!!

tog ju 09:25 bussen till köping...susanna hoppa på bussen vid mams typ....väl i köping så gick vi till frissan på en gång...besökte toan direkt..(bebisen gillar att trycka på blåsan min hehe)
sen var det dax för klippning...hon tog en del på längden som jag sa..sen klippte hon upp det rätt mycket ! och det vart lugg..men inte en hel och rak lugg..svårt att förklara men snyggt vart det !!! när jag var klar så satt jag o susanna ute i solen tills bussen kom vid 11:40..så åkte vi hem till mams....väl där så käka vi...älskling kom dit åxo...han skulle låna pappas motorsåg..så annars skulle jag ju åkt buss hem men skönt att slippa åka buss hehe..mockade o fixade kaninerna osv osv...

har suttit ute i solen en liten stund men sen for vi till fagersta..för älskling skulle in på hedins o köpa nått !så in dit...sen in på ica o handla lite smått...så käka vi på statoil :) köpte en macka till mig..älskar doms mackor mums:) eller såna där långa baguetter !!!!

bebisen sparkar upp mot revbenen nu hela tiden =) älskade bebbe <3

hängde precis upp sängkläderna på torkvindan ute...så jag ska ta och bädda sängen sen med rena o frächa lakan+påslakan osv..!!!!

ont i ryggen har jag idag med :( som alltid.....ingen kul alls...

Nää bloggar senare igen !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa vi ska till västerås!

JAsså men om dom ser vad det är för kön och är säkra på det och om man vill veta så är de väl klart att dom säger? finns väl ingen anledning annars o inte säga nåt!

jaa inte långt kvar för dig nu =) känns kul va?

2009-06-16 @ 18:42:20
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0