det är inte lätt att heta mia!


ont i ryggen
kissnödig jämt och ständigt
trött konstant
svullna ben & händer (pga av all vätska jag samlat på mig)
anfådd för minsta lilla
orkar knappt nånting längre..
allt är mycket jobbigare att göra
andas högt & tyngre
mer eller mindre förskyld/täppt i näsan hela tiden
blir grinig/ arg/ledsen lättare

Ja tänk allt detta är mina "besvär" men åh vad det är värt resultatet....
längtar nå fruktansvärt mycket efter bebisen....

är nå sjukt trött just nu...höll på att somna i sängen när jag låg där nyss så jag var tvungen att kliva upp...fast jag vaknade vid tolv idag.. känns som om jag vart vaken hela natten fast jag inte vart de..är fruktansvärt trött!.ont i ryggen har jag som fan åxo..fast jag knappt gjort nånting idag....ja det är inte lätt att heta mia ....

har ju åkt buss hem till mamma nästan varje dag nu i veckan..bara det tar mig på krafterna som fan....annars är det ju ingen jobbigt eller så...men herregud vad slut jag är när jag är hemma igen fast jag bara vart hos mamma..typ mockat bara och så...så jag orkar knappt nånting längre.....
tur att det "bara" är 9 veckor kvar till bf.....

shira är helt jävla galen nu...kristoffer är ute i garaget och grejar med sin cross..och tog nyss en åk tur snabbt här runt kvarteret...shira blir ju hela galen och gnäller och vill med....
och kita gör detsamma....galna hundar ja.....har noll energi kvar i kroppen så jag blir arg för minsta lilla...orkar inte med våra aktiva hundar just nu...eller dom är ju inte damp hundar som kräver att man springer maraton med dom varje dag....dom kan lätt slappa flera dagar och sen full action när man gör nått med dom.så dom anpassar ju sig efter vårat humör/ork...och nu när jag är gravid så orkar jag ju ingenting..så det blir att älskling sköter aktiviteringen med dom nu för tiden...
tur att man har en pojkvänn som är gillar hundar lika mycket som jag...!!!!annars skulle det inte bli lätt...

Nää nu värker min rygg nå förbannat...ska lägga mig och vila...(som jag typ gjort hela dagen)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0