Dag 2...09:48


God morgon måndag och dag två =)

Yngwe ballen väckte mig vid 04:30...happs upp och släppa ut han...släppte ut fuij & lillu då med fast dom låg o sussa men tänkte att då har dom inte så brådis ut på morgonen...så när dom var klara ute så in med dom och jag gick och la mig igen...vaknade vid 08:21 utav att mamma ringde min mob och fråga hur morgonen gått o så...sa att ja fått gå ut med yngwe arsel på natten..o att hon väckte mig.....
men messade henne sen när jag klev upp efter en liten stund i sängen..(madrasserna)
å hon skrev att dom har måånga timmars körning kvar innan dom är framme dit dom ska...
nova hade vart svårt väckt imorse skrev hon =) för hon väckte nova vid 05:00 för dom skulle äta frukost å så...
mamma hade vaknat vid 03:00 å kunde inte somna om så hon skrev att hon sminka sig vid 03:30 hahaha !

ja nog om dom nu då...klev ialf upp då när mamma ringde o väckte mig...klädde på mig å släppte ut små dogsen...käka frukost...sen in med hundarna...rastade sen wilma,hugo,kita & shira å gav dom mat osv ! nu är wilma och hugo ute...kita o shira får gå ut lite senare och sola =)

det är satans jävla äckel varmt ute redan...fyfan .....seriöst min nacke är svettig o hela jag....ska ta en dusch strax tänkte jag...sen senare ska ja o susanna åka o handla mat en sväng...

just ja igår kväll så hade bebisen  hicka i magen hehe :) vad coolt det känndes :) känns inte en i närheten av en spark eller buffel eller så....men just nu så grejar bebisen för fulla muggar i magen =) älskade bebis vad vi längtar efter dig <3

Bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0