Dag 1...18:14 ( uppdatering 19:17)


God kväll...

sitter här i vardagsrummet hos mams & paps...
Mamma,pappa,josefin och nova åkte vid 16 tiden härifrån...båten går 20:00 ikväll...
det är dö varmt...man orkar knappt vara ute...men ska strax ut och låta hundarna pinka & göra sitt...sen ska jag mocka oxå...susanna är och badar i poolen nu..få se om jag vågar ta mitt första dopp nån dag :) har blivit så feg förut var jag som en delfin i vattnet o bada jämt...nu är man gammal å klumpig hahaha !!!

Nää jag bloggar senare igen....

Uppdatering :

nu har jag rastat alla dogs...så nu sussar alla =)
mockade oxå nyss....älskling åkte här i från för tjugo min sen typ...han börjar ju 21 på söndagar....
gahh blir tokig på min förkylning....jobbigt när det rinner hela tiden...ush usch...

kollade vädret på aftonbladet.se o dom lovade typ +30 typ en hel vecka...ja så länge jag blir här...fuck ! hatar denna värme !
nää skriver senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0