byta bajs blöja !

Hej !!!

Vad ni är blyga med att komentera =)

är hemma nu ialf...tog ju 10:25 bussen till karmansbo ! väl där så var mamma,susanna,josefin och nova där..kika igenom marknaden...var bara skit ju haha..litet o fanns typ ingenting...så vi for hem till mams efter en stund...
mockade o så..så käka vi mat..rastade wilma & hugo..sen åkte vi alla till fagersta...för att fira min morbror!
var massa folk där...käka tårta o bullar och massa gott där :) satt där nån timma så for vi....mamma lämna av mig här hemma..tommy och kristoffer var precis klara med taket när vi kom..dom grejar med nått nu..så nova vart kvar här...eftersom tommy är ju här så då fick hon stanna så länge tills dom åker hem...
nu spöregnar det åxo...suuuck !!!!!!trist som fan...
bebisen har vart jätte bufflig i magen idag =) är det nu med =) älskade bebis!!

Nää nu har nova bajsat..så jag ska ta och byta blöja på henne...luktar allt annat än gott haha...o jag som är extra känslig för lukter nu..så jag håller på att urka mig hela tiden..haha..annars är det inga problem när jag byter på henne..men nu när jag är gravid och jätte känslig för dofter !!!!

Jaja nää hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0