bebisen tar all min kraft !!


Tjooo...

herregud tröttare människa får man leta efter....är så fruktansvärt trött....skulle säkert kunna somna sittandes...ryggen värker så in i helvete åxo...hur jag än sitter så gör det ont..när jag ligger på rygg eller står är det lite bättre...känns bäst om jag ligger..men det kan jag ju inte göra hela dagarma...känns som om ryggen snart ska gå av..seriöst så ont har jag !!!! helt galet...bebisen suger verkligen alla mina krafter...pluttan då =) jesus vad jag längtar till bf...hoppas att h*n behagar att titta ut då.....vill verkligen inte gå över tiden....om jag har sån här ryggont och trötthet och allt var jag har så hoppas verkligen att h*n vill ut när det är bf....bebben har sparkat på som vanligt idag =) fick en riktig karatespark när jag var ute o greja nyss =) hehe..
ihhh nu trycker bebben på som bara den i magen hehe..hur det känns alltså helt sjuk :) känns typ som om h*n ska trycka ut sig ur magen haha...

älskling har hållt på non stop med balkongen idag...han är så duktig min fina älskling !!!!!
eller ja han har ju käkat mat o tagit kaffe pauser osv..men annars har han hållt igång hela tiden..nu är det inte mycket kvar..sen är golvet på plats ! och han börja igår ju :) min babe är bäst !!!!!!!

starta en tvättmaskin tidigare ikväll...hängde upp det ute för en stund sen..nu blåser det lite det så nu lär det torka fort..så luktar det sååå gott när det är torrt och klart!
ja sen har jag donat o grejat lite !!
Nää nu ska jag ut och hålla min älskling sällskap...

bloggar senare igen !!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla stumpan min, du ska ta det lugnt nu mot slutet, överansträng inte nu. Jag vet att du har svårt att ta det lungt men det måste du nu. Pusi

2009-06-20 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0