bebisen gillar att trycka mot min blåsa =)


22:17

God kväll......faan vilken dålig uppdatering ! förlåt ....

har kollat på veckans avsnitt av greys anatomy =) åhh vad bra det var,läängtar tills nästa vecka...hehe...
bebisen har vart hur vild som helst nu på kvällen :) magen rör sig hela tiden när man tittar på den..så kommer det sparkar lite här och där..hehe älskade knodd !!!!

imorgon ska jag ta samma buss som jag tog idag hem till mamma....så jag ska upp vid nio tiden...gääsp :)
men det är redan torsdag imorgon...dagarna rullar på....

oh nu trycker bebisen mot blåsan som bara den.....h*n verkar gilla och göra det haha..så får jag springa på toa hela tiden o pinka......och så är jag yber varm just nu..puuuuhhhh!!! bebisen är lika varm som en ugn hehe....

Nää bloggar imorgon bitti....ha en trevlig kväll....

åh vad vi är ledsna för valpen :( fan att det vart som det vart...inte alls kul :(
så som vi kämpat för den...pluttan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0