andarna har party !

Hej !!

Nu är vi äntligen hemma igen....
kunde fan knappt somna igår...vi sov uppe vid mammas och pappas säng...(vattensäng) det var sååå varmt så jag höll på att avlida...så klibba vi ihop...så jag fick nog o tog en madrass och la mej på golvet...så vart det hårt i stället...och varmt...somna efter typ 2 timmar...då var väl klockan 01:00-02:00.....
sen har jag vaknat hela tiden..har knappt sovit alls i natt....inte många timmar sammanlagt....
vaknade vid 07:00 utav att fuik gnällde..happs klev upp och gick ner...släppte ut yngwe och fuij..kolla in till josefins rum där jossan och nova låg och sov...men nova var vaken så jag visa att hon kunde komma upp...gjorde iordning välling till henne...så fick hon dricka den...så in med yngwe o fuij..o ut med lillu...käkade frukost....
o in med lillu...gav dom mat....sen vaknade älskling vid åtta tiden...sen gick vi en sväng med kita o shira...fick väcka josefin vid 08.30 tiden när vi skulle rasta kita o shira..jossan var ap trött och klev upp =) så käka jossan o nova frukost (novas andra frukost hehe)......

josefin badade sen åxo :) så kristoffer o nova satt o kolla när hon bada..jag passa på att mocka under tiden...smorde pållarna och så !!! just ja igår var det premiär dopp för älskling =) han bada i poolen med jossan :)
jag är så feg så jag har inte badat än iår hehe...

ja och vid 11 tiden kom mamma och pappa och hugo o wilma hem....
så jag packa i hop grejerna så åkte ja och älskling o hundarna o nova...skjusa hem novis !!
ja och nu sitter jag här...

är helt galet jävla trött....efter en dag i hed känns som 2 veckor....fattar inte varför jag inte kan sova när jag sover där...
andarna har jämt party där.....full aktivitet hela tiden....hmm !!!

Ja nä nu ska jag duscha o bli lite fräch!!!!

Bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0