älskade pyret<3 ( uppdatering 22:52)

God kväll....

har precis kikat klart på veckans desperate :) lika bra som alltid....och imorgon är det greys...häärligt !!

vi åkte vi hem till mamma på em...mockade o smorde pållarna osv osv....o mamma och susanna åkte iväg till kolsva vid halv sex tiden typ..för det var informations möte i josefins nya skola..så vi "såg" efter jossan så länge :)
josefin bada i poolen den token haha..det var bara 13 grader i vattnet..men hon frös inte ett smack utan bada hur läänge som helst haha...så medans jag mocka och fixade så satt kristoffer vid stolarna vid bastun o kika när jossan bada =)
mamma och susanna kom efter 19 tiden...så jag o älskling åkte vid kvart i åtta hemåt...hungriga var vi så det vart mat från amore...kebab med mos till mig :) o älskling tog kebab o ost rulle....

och nu är det nyheterna...startade tvättmaskinen för en stund sen..få se när den är klar..måste hänga upp det innan jag lägger mig...men den borde vara klar vid halv elva....om en halvtimma drygt...

imorgon ska jag ta 10:25 bussen hem till mamma....så jag ska upp vid nio tiden...
Nää men jag bloggar imorgon när jag vaknat och så !

Ooh vad bebisen är vild i magen nu =) älskade pyret <3 bara drygt 10 veckor kvar så får vi se vårt älskade barn !!!!
vad vi lääängtar !!!!!!

Ha en bra kväll!

Uppdatering :
nu är klockan 22:50..ska ta och lägga mig nu snart..så jag orkar kliva upp imorgon när alarmet ringer :)
tvättmaskin vart klar lite före halv elva..så det har jag redan hängt upp...har plockat o donat lite..som jag gör varje kväll innan lägg dax =)
Ha en bra kväll...hörs imorgon !

Kommentarer
Postat av: sara skinnsberg

Åååå va roligt me bäbis! Jag träffade en häromdagen som bara va 3dagar, och hon va sååå fin! jag får bäbissjukan direkt!! hahaha! Har ni några namn då?

2009-06-04 @ 14:37:52
URL: http://lovewillkeepusalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0