22:34

Mamma: jo jag vet...min kropp säger ifrån med...men det är ju så svårt att inte göra nått..man blir ju tokig...men ska faktiskt börja ta det lugnare..för min rygg går av snart känns det som...och har knappt nå ork att göra nånting

God kväll...

nu regnar det ute...jag är så trött så fruktansvärt trött...tröttare än någonsin....min kropp värker för jag är så trött....
vi ska gå och lägga oss strax....imorgon ska vi väl en sväng hem till mams o paps..ska mocka o dona...
för på måndag ska jag inte dit för då ska jag till barnmorskan :)
nu sparkar bebisen på som bara den :) älskade älskade plutt <3 vad vi längtar efter dig .....

bloggar imorgon när jag vaknat ur idet....

Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0