22:03 torsdag !


Anna: haha ja men han är tokig i ost hahaha...galna yngwe..han saknar dig hehe !!! vi måste ses snart gumman !!!
Puss !!



God kväll !!

vilken lång dag det vart...tog ju bussen hem till mamma imorse..tjafsa med psyk busschauffören...äckel gubbe !
jaja väl hos mamma så käka vi mat.....myste med yngwe o lillu o fuij :) mys vovvarna !!!
så har det regnat hela dan typ....mockade o fixade med pållarna...fixa även kaninerna i stallet..gav käk o massa gräs och gott =) ja så gjorde jag massa mer men orkar inte skriva allt här :)
sen på em kom älskling hem till mamma....var där en stund sen åkte vi till v-ås....
besökte media markt (köpa ny kolsyrepatron), swedol,,byggmax,systemet,ica maxi och graven på vägen hem !
tände massa gravljus i lyktorna hos prinsessan...la dit fina blommor som mamma skicka med...så fixa vi lite snyggt !! älskade plutta <3 du är så förbannat saknad och älskad av oss !!!!
vi lånade ju tommys bil...för vi skulle ju ha med släpet..älskling köpte takplåt till balkongen som ska byggas på baksidan !
kommer bli så snyggt så när det är klart !!!!!!!!

vi var hemma sent...typ vid 20:30 tiden...så det vart en lång dag..är helt slut nu....
och om typ en halvtimme ska ju älskling åka till jobbet....men sista natten sen är det helg för han ! skönt !
på lördag ska jag på karmansbo marknad...mamma,susanna,jossan och nova ska dit med :)
och älskling blir nog hemma för han o tommy ska sätta dit plåttaket då....har jag för mig att han sa :)

men imorn ska jag bara slappa!!!! blir nog en riktig städ dag =) men resten av dan ska jag slappa o mysa med älskling !!!

Nää bloggar en snabbis senare ikväll !!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0