20:48 (uppdatering 21:57)

God kväll.....

Nu åkte älskling precis iväg till jobbet...trök men men =)
startade tvättmaskinen för en liten stund sen åxo med badrums mattan...så om en timme är väl tvättmaskinen klar...
är inte så farligt trött nu...skönt :)
prata med mamma för ett tag sen åxo..ska upp vid 08:30...duscha,ut med hundarna,käka frulle osv osv !
sen får vi se när mamma kommer och hämtar mig..ska ringa henne när jag vaknat imorn bitti !!!
det är rätt mörka moln nu..få se om det blir mer regn eller om dom är på väg bortåt...
imorn ska det ju bli "fint" sol men inte så varmt men det gör inte mig nått haha....men skööönt med sol !!!! det har ju regnat så jävla mycket på sistone....

21:00 söndags party med filip & fredrik !!!!

Ha en bra kväll!!

Uppdatering :

Hej igen :)
nu är jag här igen och skriver av mig hehe...

tänkte gå och lägga mig strax så jag orkar upp imorgon bitti :)ska ju inte upp så tidigt ialf så det är skönt...
men satan vad ont jag har i ryggen...magen blir större och större så det tar kål på ryggen...
åhh nu är bebisen hel vild i magen haha...fyyyy vad vi längtar till dagen D...det går inte ens att beskriva hur mycket vi längtar !!!!! helt galet mycket !!!!våran älskade bebis <3

Nää nu ska jag släcka ner o borta tänderna och sen dyka ner i sängen..alltid när jag lägger mig i sängen och släcker och ska sova..då blir bebisen jätte vild och sparkar o bufflar...så det tar en stund innan man somnar..för sparkarna känns ju väldigt mycket :) men det är bara mysigt......så roligt att se hela magen röra sig och att en fot/arm som sticker ut lite här och där hehe...

Näää bloggar imorgon bitti när jag vaknat och så !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0