12:55 tisdag

God dag !!

Idag är det tisdag och det innebär desperate ikväll =)

Vaknade vid 11:20....kolla på mobilen vad klockan var och trodde inte mina ögon =) jag brukar inte sova så länge men jag var bra trött så det behövdes...bebisen tar ju mycket krafter från magen :)
ialf så klev jag upp..käka frukost...prata med mamma i telefon åxo..sen gick jag ut med hundarna i regnet..dom tyckte inte alls om att gå ut när det regna haha..fjantar =)
jaja sen hem igen när dom gjort sitt...duschade o fixa mig..så nu sitter jag här...är svettig/varm..fast det regnar haha...ja jag är jämt varm nu när jag är gravid....spelar ingen roll hur kallt det är ute så är jag svettig/varm...puuhh !!!

Nää bloggar senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0