1 juni 11:51

God dag !

Idag är det måndag..första juni...och det är varmt som fan ute...vi vaknade lite före 11 tiden...älskling gick ut med hundarna..skönt o ligga kvar i sängen o dra lite..sen klev jag upp....
vi käka frukost o så...prata en sväng med mamma i tele nyss...pappa ska åka och jobba idag...eller han ska åka till norge så det blir en lång färd med bil idag...få se hur länge han blir borta o jobbar där....

men herregud jag är redan helt varm/svettig...å jag sitter inne...puuhh.....
just ja imorse så var ungen mega vild i magen...sparkade o hade sig =) drog värsta karatesparken haha :)
igår när vi la oss så kännde jag på min mage å då bula det ut...antingen var det foten eller handen eller nått..så kristoffer kännde han med :) annars brukar bebisen sluta på en gång när han ska känna :) men igår så puta bebisen ut med handen eller foten flera gånger efter varann....hehe..älskade älskade bebis!!!!! h*n är sååå efterlängtad.....vill bara att dagen D ska vara här..men tänkt det är redan 1 juni..inte så långt kvar...spännande...
vagnen borde komma denna vecka...den skulle komma inom 2 veckor...kul o se om den är lika snygg i verkligheten men det tror jag....

när jag ska in o föda så kommer det säkert och vara sveriges varmaste dag haha..skulle inte förvåna mig :)
håller redan på att storkna i denna värme...puhh....
längtar ialf när pluttan är ute så man slipper all vätska i kroppen...fingrarna är svullna o fötter o benen...
men man kommer nog sakna alla sparkar =) det är så mysigt när h*n sparkar där inne...en underbar känsla !!!!


Nää bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0