västerås imorn...

God kväll....

imorgon ska jag upp 07:00...(herregud vad tidigt haha) ska ta 08:25 bussen hem till mamma & pappa...så åker vi till västerås...och handlar...sen när vi handlat klart osv så åker dom via skbg hem..och släpper av mig hemma..det blir kanon =)

så det blir att lägga sig i tid idag så man orkar kliva upp imorgon bitti...

starta diskmaskinen precis..Babe ligger och sover på soffan just nu..han är tröttis :)
han börjat 23:00 idag...jag lägger mig väl kring 22:00 tiden...

nej nu ska jag ut med hundarna en sista gång för ikväll...

Vi hörs imorgon bitti igen...

Ha en trevlig kväll..

God natt sibbe <3 du är så saknad och älskad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0