utvilad =)

God morgon !eller god dag snarare :)

Vaknade först vid 08:00..gick och kissa sen la jag mig igen,,,somnade om och vaknade vid 10:00..låg kvar en stund sen gick jag upp..duschade och föna håret och klädde på mig..ut med hundarna..shit vad slaskigt det var..skorna vart helt blöta på en gång..suuuck ! det snöar fortfarande..hur mycket snö ska det komma ? snöa hela dagen igår ju..och när jag var upp imorse på toa så snöade det med..suuuuuck !! slask slask slask....

Ja men sen in igen..gav hundarna mat...stekte 2 ägg till mig...och käka frukost...nu sitter jag här...älskling sover fortfarande..hur länge ska han sova ? haha...men han vill väl sova så länge som möjligt för ikväll börjar han vid 21:00 och jobbar till 06:00...

nej fan för det här vädret...man kan inte ens gå lång promenad med hundarna ju..vart ju blöt direkt av den lilla promenaden när jag var ut med hundarna..vill ha vår !!!!!!!!!

Nej nu ska jag kolla in aftonbladet.se & expressen.se och se vad som hänt i världen =)

vi hörs lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0