fredags babbel...

Hej igen ! nu har jag hängt upp kristoffers arbets kläder på tork..startade precis en maskin till med kläder..
har plockat lite,och vikt in ren tvätt...tänt värmeljus i köks fönstret och här i vardagsrummet..och hallen :) lite myspys måste man ha :)

orkar inte dammsuga idag..tar det imorgon..då blir det dammsuga och skura och hela köret !!!
älskling ligger och sover här i soffan just nu..han är helst slut..han sov bara 4 timmar idag...pluttisen min <3
tur att han inte ska ut och jobba i natt då..

sitter bara och väntar på att lets dance ska börja.. Prata en sväng med mami nyss..

Just ja när jag åkte bussen hem till mams idag så hoppa Amanda på bussen där vid henne..vi hann snacka en stund innan jag skulle av :) alltid lika trevligt att prata med henne !

är så trött just nu..trött konstant..är förskyld fortfarande..suuck !

Mamma,susanna & jossan ni är bäst ! bara så att ni vet..ni ställer upp för mig i vått och torrt !!!!! <3 Älskar er !( och pappa med så klart,men han är ju inte hemma nu..hehe)

Nää vi hörs lite senare :)

Ahh kom på att jag har massa bilder på mobilen jag kan lägga upp nu så blir inlägget mer roligare kanske ? :)

det är bilder på Nova & theo..när dom var hos mamma..passa på att fota massa då :)


och det är inte lätt att fota 2 barn som har full fart hela tiden :) på vissa kort hostar nova precis,eller ska säga nått osv..

( alla bilder är klickbara )












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0