ute på isen hela dagen,,,

Hej nu är vi hemma igen efter en hel dag på isen :)

åkte ju hem till mams imorse efter 09:00..mockade och tog av täckerna för det ska bara bli några minus..och gav dom hö o kraft..sen åkte jag och älskling o jossan ...upp till tommy och lämna stuga nyckeln och jossan där.åkte hit med hundarna..älskling klädde på sig cross kläderna osv..sen åkte han till stugan..mamma kom och hämtade mig efter ett tag..då var mamma,susanna och hundarna i bilen..åkte till stugan..tommy & kristoffer lassa av crossarna..åkte över jag släppte hugo & wilma dom sprang efter som dårar haha :)

så tog dom in hundarna ini stugan så länge så dom inte skulle springa över isen igen..så åkte jag & mamma och handla..korv och bröd o så..sen hämta vi anna & barnen..å åkte till stugan..jag drog över nova i en bob..(eller vad det heter)

släppte ut hundarna dom sprang runt på isen och busa och härja :) tommys cross startade inte..tändstiftet var slut..han hade ingen extra heller..så typiskt att det skulle hända just idag..så tommy åkte runt på kristoffers cross på isen..dom turades om och åka =)

så gjorde tommy upp en brasa på isen.så vi grilla korv...theo & nova var glada :) sötisarna..

jossan & susanna åkte skridskor =)  ja och efter 15 tiden åkte vi hem..eller mamma skjusa först anna & barnen hem..sen när hon kom igen så gick vi alla andra över..in med hundarna i mammas bil..så lassa dom på crossarna och hit..in med dom i garaget,

Ja det var min dag..helt slut nu..och frusen...

Älskling är nu och handlar..och köper mat..ingen orkar göra mat haha..så det får bli från bosses..

Vi hörs lite senare !

Kommentarer
Postat av: mamma

Varför inga bilder från ön? Susanna har skickat dej bilder. Skärpning

2009-01-17 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0