tröttis !

Hejsan !!!

Sitter just nu och tittar på trollkarens hemligheter på kanal 5..lite trist att dom visar trixen för folket...då vet man ju..och jag kan inte låta bli att titta heller hahaha..typiskt mig =)
men hoppas att allt för många barn inte ser det här..vad är vitsen då med att ha trollkarar?

Babe har åkt till jobbet..han åkte före 21 tiden..är hur trött som helst..men ska tvinga mig att vara vaken ett tag till =)

ska se klart på det här som slutar 22:00..och 22:00 till 22:30 ska jag se Pamela Andersons Realityserie..har inte sett det tidigare få se om det är bra, eller bara ett tutt program...

Nä men jag bloggar imorn igen när jag vaknat till liv !!!

Ha en trevlig kväll allesammans !!!

God natt sibel min prinsessa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0