trött som FAN !

är helt slut i kropp och själ..har nog aldrig vart så här trött i hela mitt liv..kroppen värker..är så trött så jag nästan grinar...

imorn blir det att ställa alarm ialf..kring 08:00..sen vid 09:00 åker ja & babe hem till morsan..ska fixa till hästarna osv osv..sen åker ja och babe o jossan hit till skbg..ge nyckeln till tommy (stuga nyckeln) så åker han och värmer upp stugan..sen dimper alla dit när det är varmt o skönt..

så ska tommy & babe åka cross på isen där..det ska grillas korv och grejer..blir mamma,susanna,jossan,ja,babe,tommy,anna och barnen som ska dit..fullt hus rättare sagt...

så ja det är dagen planer för imorn..men söndag då jävlar ska inte röra ett jävla finger kan jag lova..orkar inte med att flänga runt och greja varje dag..det tar kål på mig...längtar nå fruktansvärt tills pappa kommer..åhh underbart..blir att sova..slappa och bara ta det LUGNT ! för då tar han hand om pållarna så jag får pusta ut efter hektiska veckor..


Ja blir nog sängen snart för mig..orkar inte sitta upp längre...

Hörs imorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0