trött redan..

Hej !!!

Nu sitter jag i vardagsrummet hos mamma & pappa...dom åkte precis iväg..så nu är jag och jossan själva..eller ja hundarna är ju här med..
det vart så att jag sa åt  pappa att hämta mig hemifrån för jag får inte med hundarna å kassar å hundbädd på bussen direkt..så han kom o hämta mig vid 13:00 tiden...

susanna kommer hem vid 16 ´tiden...eller lite efter..men kring då ialf...
Gav pållarna hö nyss..ska snart ut med kita & shira..tog ju med dom hit..älskling sov när jag åkte..
först tänkte ja att dom kan vara kvar hemma för han jobbar ju natt..men tänkte nä dom kan lika gärna vara här eftersom älskling kommer hit imorgon när han vaknat å så...

ja sen kommer mamma & pappa & hugo & wilma hem på lördag...då far vi härifrån....

små hundarna är kåta som vanligt...härligt !

Nej men vi hörs lite senare !!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0