torsdag kväll...

God kväll..vart en lång dag idag med..tog ju 09:25 bussen hem till mamma...vi åkte vid 10:30 till v-ås...besökte prinsessans grav och handla på ica maxi..o in och kika på catalog..hitta en jätte fin matta ! den kostade 125kr men det var halva priset på den så jag betala bara 75 kr för den..och såg på lappen att den kostat från början 299..så värsta fyndet ju..det var en fiin matta :)
sen skulle susanna på interjuv..så ja & mamma och jossan satt i i bilen så länge...sen skulle mamma starta bilen men den gick inte igång..hahah panik !!!! efter många om och men..så ringde mamma bilbärgaren (heter det så?)
han kom och gjorde nått o sa åt mamma att prova starta och den gick :) haha fan vad bra..batteriet var dött typ..
mamma fick glatt punga ut 900kr för att han kom..hmm men men...vi kom iväg ialf =)
ringde älskling om han kunde komma och hämta mig hos mamma..å det gjorde han !! <3
det är nu + grader ute eller nästan ialf:)...härligt !!!! få se hur länge det håller i sig..

få se hur natten går..mamma skicka med astma spray..det viddgar ju ut lite..så det kanske hjälper...
usch hoppas att jag får sova hela natten utan att ha ont...är så jävla trött har inte sovit många timmar i natt :(
har värsta huvudvärk åxo...

Imorn ska jag ta 10:25 bussen hem till mamma..orkar inte gå upp så jävla tidigt :) helt sluuuut !
sen kommer tommy med nova så jag åker hem med han..han jobbar ju till 14:30 och sen ska han hem och greja..sen kommer han med novis..

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej! Hahaha ja vilken dag det var :) En dag med action helt klart men roligaste var ju när mamma tog på sej pappas jobbbarjacka när han stod brevid där med en likadan fast en annan färg då kunde man ju inte låta bli o garva :D



Kram

Syster

2009-01-09 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0