torsdag 09:05

God morgon..dagarna går framåt ialf..det är torsdag idag =)

Alarmet ringde vid 08:00..klev upp och duschade..mamma skicka ett mess några minuter över 8 och fråga om jag var vaken..glömde messa henne att jag var vaken :)
efter ja duschat så smörjde jag fejan med mina nya produkter som jag köpte igår..dom är bra..har haft det förut..så dom hjälper..kanon !! :)

sen klädde jag på mig..åt frukost..älskling hade skrivit en lapp (som han brukar göra varje morgon) att kita hade bara kissat ute..så jag gick ut med hundarna så dom fick kissa & bajsa :)  för jag har bett han skriva en lapp om båda gjort sitt osv..
för han sover ju så länge så annars är hundarna skit nödiga :) haha... ja så gör vi på veckorna :)

ska ta 09:25 bussen hem till mami ju..

när älskling vaknat och så,så ska han komma hem till mams o hämta mig <3

men vi hörs senare..

Pusss ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0