tacos !

Hej !!!

Nu åkte älskling iväg till affärn precis för att handla...det blir tacos idag..mums !! vek in den torra tvätten imorse sen
Startade jag en maskin med tvätt imorse...har hängt upp det..och starta en till maskin med mina tofflor..(fårskinn) egentligen ska man väl inte tvätta dom men dom lukta inte hallon precis..för alltid när jag skurar så måste man ju gå på det blöta golvet och så suger väl tofflorna upp det eller man ska säga..så dom lukta inte gott..men valde hand program..så det är väl samma som man tvättar för hand..sen hade jag i bara 30 grader...så nu är dom nere i pannrummet och får torka där..
kanske att dom krymper lite men det gör inget....

nu har det äntligen slutat att snöa..men satan vad det är slaskigt ute...usch !!

blir nog att åka till kristoffers föräldrar senare idag..länge sen man hälsa på dom...

Nej nu ska jag invänta babe..sen börja med maten !!

Vi hörs lite senare !!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0