sovmorgon !

Ja herregud vilken sovmorgon det vart för mig :) vaknade vid 11:20...låg kvar till halv..sen upp och duscha..fick ett mess när jag var i duschen.var tvungen att kliva ur o kolla vem som messat då var det mamma som skrev då här : Navigatorn är på framsidan parveke ( alltså balkongen för er som inte kan finska haha)

så jag duschade klart och klädde på mig..käkade frulle och ut med hundarna..rastade dom sen in..tog GPS:N in..hämtade posten och nu sitter jag här...

GPS:N är pappas och kristoffer ska lägga in nya kartor på den..första gången är det gratis och den får man betala en summa..så man måste passa på och förnya kartorna..pappa som använder den varje dag typ...

det var sköönt att sova riktigt länge...men så var ja på toa typ 50 gånger under natten/morgonen..(okej inte 50 gånger men många haha)

Ne nu ska jag kika runt !!

Hörs snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0